Multimir Multimir
213
BLOG

PiS nie dąży do samozagłady a do skrytego przedłużania III RP

Multimir Multimir Polityka Obserwuj notkę 1

Animela zablokowała mi możliwość komentarzy na jej blogu, pojęcia nie mam dlaczego, więc pozwalam sobie tą drogą odpwiedzieć na notkę.

Czy PiS zmierza do samozagłady? I - w rezultacie - zguby Polski.

Otóż syptomy podejrzanych zachowań PiS`u dostrzegłem już dawno. Nauczony 26 letnią obserwacją kolejnych rządów stwierdziłem, że pod różnymi szyldami w efekcie (nie deklaracjach) rozwijają one tę sam program, w wyniku którego Polske poniosła ogromne straty materialne i w postaci zahamowania normalnego rozwoju. Majątek, potencjał i media w znacznej części dostały się w obce ręce.

Stało się tak dlatego że kolejne powoływane "demokratycznie" rządy wyraźnie wspierały realny a niekorzystny Polsce, zimno realizowany plan wykorzystywania naszego kraju. W związku z czym postanowiłem tym razem (z nastaniem PiS`u) nie dać się nabrać na deklaracje, tylk od razu przystąpiłem do obserwacji czy nowy rząd rozpoczął naprawę fundamentów Polski jak np. sądownictwo, służba zdrowia i inne. Po prostu tym razem z góry zacząłem podejrzewać, że przemiana jest udawana dokładnie tak samo jak było poprzednio.

Niestety, nie pomyliłem się.

Ława przysięgłych i reparacje – PiS pokaże prawdziwą twarz

Czy PiS kontrolują twórcy III RP?

Kolejny niemiecki rząd tylko lepiej ukryty za flagą i kościołem

Wskazuję tu na najbardziej prowdopodobnego sprawcę, lub wręcz ewidentnego - Niemcy. Skoro tak łatwo przychodzi im zagarniać polski majątek i media, zaś bezprzykładne hołubienie Niemiec przez kolejne rządy nie było poddawane krytyce, jednocześnie ich położenie i możliwości wpływu na nasz kraj oraz tegoż chęci w postaci Ostforschung, pozwala domniemywać że to oni stoją za faktycznym przejęciem od sowietów wpływu na Polskę, korzystając z wyszkolonej przez nich kasty przywykłej do spełniania obcej woli w naszym kraju.

 

Multimir
O mnie Multimir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka