Multimir Multimir
575
BLOG

Wyduszam Osiejukowi na życzenie

Multimir Multimir Polityka Obserwuj notkę 17

Rzecz sie dzieje w temacie

http://osiejuk.salon24.pl/582683,ile-systemu-w-internecie-ile-internetu-w-systemie#comment_9000180

Ponieważ Pan Krzysztof Osiejuk był łaskaw zapytać mnie o odpowiedź i nie czekając na nią zablokował mi możliwość jej udzielenia, tedy tą drogą mu odpowiadam.

Drogi Panie, chodzi mi o to zo już zaznaczyłem w pierwszym swoim komentarzu. Otóż nie uznaję, że ktoś prawdziwie zajmuje się działaniami Systemu w internecie, jeżeli nie skupia się, wrecz pomija metody działania Systemu, miast tego skupia się na osobach, jaksrawych harcownikach.

Jeżeli życzy Pan sobie wiedzieć więcej to zapraszam. Na pewno Pana nie zbanuję.

Pozdrawiam.

Dodam że łatwo prześledzić "timig", w jakim czasie zdążyłem zrobić zrzut ekranu, wydkadrować w programie graficznym, zapisać plik i napisać notkę.

Multimir
O mnie Multimir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka